1.10.20

Program Długowieczności



Taka wlasnie nazwe nosi dieta dziewieciu zasad. Nazwe te okreslila Natalia. Pragne zyc dlugie lata w zdrowiu i dobrej kondycji fizycznej. Odchudzajaca dieta Maggi okazala sie byc nie dla mnie, poniewaz jestem jaroszem, od trzydziestu lat nie jem miesa i ryb, wiec porzucilam wszelkie diety odchudzajace i postanowilam jedynie zmienic styl odzywiania, kierujac sie programem, ktory zawiera madrych dziewiec zasad. Nadal bede wierna swojemu wegetarianskiemu postanowieniu, z czego jestem niezwykle zadowolona. Tak wlasnie poradzila mi Natalia, ktora w tej sferze ma przeogromna wiedze. Nie zalezy mi na szybkim zrzuceniu wagi, gdyz nie jest ze mna az tak bardzo zle. Moge spokojnie i bez pospiechu zrzucac nadmiar ciala; a czynie to z radoscia, patrzac na  spadajaca linie wagi. Dzisiaj konczy sie szosty dzien stosowania DD - diety dlugowiecznosci i linia wskazuje na spadek o 1,7 kg ciala. To calkiem niezly wynik, jestem z niego zadowolona, gdyz pragne, aby program ten wszedl mi w krew i stal sie moim sposobem na zdrowe zycie.  

A zatem jadlospis kazdego dnia;  jak dotychczas bazowac bedzie na warzywach i owocach i jak zwykle wykluczac bede ze swojego menu mieso i wszelkie jego przetwory oraz ryby /to tez mieso zwierzece/. Pomysly bede czerpac z diety Maggi, jak i ze swojego wieloletniego, wegetarianskiego doswiadczenia. Trzy posilki dziennie, a czasem i dwa, ktorych doswiadczylam bez glodu. Beda to posilki zroznicowane. Zamiast miesa - produkty sojowe. Przepisow na nie w internecie co niemiara. Trzydziestoletni wegetarianizm pozwolil mi nie chorowac. To, ze czasami w kosciach strzyka, to sprawa mojej milosci do slodyczy, ktorych sie juz wyzbylam, jak rowniez wyzbylam sie straszliwego ich laknienia.   

Bardzo wazne dla mnie jest to, aby wierzyc w siebie i w sukces, jaki mi przyswieca - zdrowe, dobre i dlugie zycie. Jestem teraz w wieku Trzeciej Mlodosci, jestem pelna sil i dobrych mysli. Niedawno zlapala mnie rwa kulszowa, ogromny bol przez wiele tygodni, nieprzespane noce. Dzisiaj bol minal, juz chodze i wierze, ze sposob odzywiania sie, jaki juz zaprogramowalam w swoim mozgu i jaki przyjela z otwartymi ramionami moja swiadomosc pozwoli mi spelnic moje marzenie - dlugie , zdrowe zycie.  

Jak Wodospad - silna i dlugowieczna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz