11.2.21

Kurier Zdrowia


Codziennie o swicie kurier przynosi pod drzwi moje calodzienne wyzywienie, czyli 5 estetycznie opakowanych posilkow; sniadanie, drugie sniadanie, obiad, podwieczorek i kolacje. To bardzo mile, usmiechniete przywitanie kazdego dzionka. Posilki sa tak bardzo roznorodne, niejeden miesozerny zdziwilby sie, ze z warzyw, owocow i nabialu mozna stworzyc tyle smakowitych cudownosci. Sa one odpowiednio zbilansowane, a pracuja nad tym profesjonalisci. W posilkach tych znajduje sie wszystko, co sluzy naszemu zdrowiu, kondycji fizycznej i psychicznej. Uwzglednione sa w nich witaminy, mineraly i wszystkie inne skladniki odzywcze, ktore buduja nasz organizm. Niektorzy mowia, ze mozna samemu takie stworzyc w domu za mniejsze pieniadze. Oczywiscie, ze mozna, lecz jest to tylko teoria. W praktyce nie gotuje sie codziennie co innego, przez caly tydzien lub dwa tygodnie. Zwlaszcza, jesli gotuje sie tylko dla siebie, nie dla wiekszej rodziny. Nalezy zadbac o to, aby posilki byly jak najbardziej wartosciowe, by byly paliwem dla naszego organizmu, ale rowniez i przyjemnoscia. 5 posilkow dziennie, kazdy bogaty we wszystko, co nam potrzeba - ile musialabym spedzic czasu w kuchni, aby je przygotowac wg zasad dobrej, zdrowej diety? Jak zagospodarowac zakupy, aby nic sie nie zmarnowalo? Wlasnie m.in. z tego powodu ludzie siegaja po malowartosciowe produkty, przetworzone i niezdrowe. Latwo dzis o nie, w kazdym sklepie sa w zasiegu reki. A ja je odrzucam; jestem pania w wieku trzeciej mlodosci i moge jesc skromnie, lecz nie ciezkostrawnie i nie przypadkowo. Po kazdym posilku czuje sie lekko, skomponowane sa tak, aby sycic, lecz nie obciazac zoladka. I aby nic sie nie marnowalo. Nie wolno marnowac zywnosci. Dlatego zdecydowalam sie na catering. Firmy cateringowe bardzo dbaja o swoich odbiorcow, to przeciez ich byc albo nie byc. Konkurencja jest duza, jest wiec w czym wybierac. Wybralam ...

Codziennie wita mnie przed drzwiami torba pelna smacznosci i zdrowia :)

3 komentarze:

  1. Daglezja21.2.21

    Alenko, to wspaniały sposób na czas wolny. Ja lubię gotować, smakować i ...jeść, ale tyle czasu tracę na to:-(
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daguniu moja kochana, zrobilas mi ogromna przyjemnosc swoimi odwiedzinami :) Tak Kochanie, to naprawde swietny sposob na to, aby cieszyc sie czasem wolnym od zajec w kuchni. Poza tym odzywiam sie pod okiem ekspertow od codziennych diet. Od najblizszego poniedzialku przerzucam sie na diete 1200 kcal dziennie, bo juz osiagnelam wage, ktora sobie wymarzylam. Czuje sie dobrze i bede nadal korzystala z kuchennych umiejetnosci dobrych kucharzy.
      Daguniu, caluje, sciskam, zycze Ci wszystkiego najpiekniejszego i najzdrowszego :) <3 <3 <3

      Usuń
  2. Alenko, wspaniały pomysł podrzuciłaś, wprost pod moje oczy. Jakoś nigdy nie myślałam o cateringu bo lubię gotować (niestety niezdrowo) i wydawało mi się to za drogie ale przecież nawet nie orientowałam się w temacie. Ale teraz się zainteresuję. Napisz mi tak orientacyjnie ile to kosztuje miesięcznie i czy trzeba zamawiać na każdy dzień, czy można też na kilka razy w tygodniu?
    Pozdrawiam Cię.

    OdpowiedzUsuń